A Barclays USA és az Amount BNPL csomagot dob piacra

A Barclays US összefog az Amount fintech céggel, hogy kereskedőknek kínáljon white label BNPL szolgáltatást.

Mivel a BNPL piac továbbra is fellendülőben van, a Barclays abban reménykedik, hogy csábító lesz a kereskedők számára, hogy saját logóikat használhatják “az ügyfelekkel való kapcsolatok megerősítésére”.

A szolgáltatást – amely még idén megjelenik – az Amount digitális pénzügyi platformja fogja működtetni, amely magában foglalja a csalás megelőzést, ellenőrzést és a számlavezetést.

Denny Nealon, a Barclays US Consumer Bank vezérigazgatója elmondta: “A Barclays lehetőséget kínál arra, hogy a kereskedők több vásárlói hűséget és intimitást szerezzenek a márkáikkal, ami elősegíti számukra az értékesítést.”

“Örülünk, hogy kiterjeszthetjük jelenlétünket a BNPL piacon az Amounttal, egy olyan partnerrel, amelynek megfelelő technológiája és ismeretei vannak ahhoz, hogy a fogyasztók és kereskedők számára előnyös vásárlási folyamatot tegyenek lehetővé.”

Forrás: finextra

Budai Zsombor