A Barclays US összefog az Amount fintech céggel, hogy kereskedőknek kínáljon white label BNPL szolgáltatást.
Mivel a BNPL piac továbbra is fellendülőben van, a Barclays abban reménykedik, hogy csábító lesz a kereskedők számára, hogy saját logóikat használhatják „az ügyfelekkel való kapcsolatok megerősítésére”.
A szolgáltatást – amely még idén megjelenik – az Amount digitális pénzügyi platformja fogja működtetni, amely magában foglalja a csalás megelőzést, ellenőrzést és a számlavezetést.
Denny Nealon, a Barclays US Consumer Bank vezérigazgatója elmondta: „A Barclays lehetőséget kínál arra, hogy a kereskedők több vásárlói hűséget és intimitást szerezzenek a márkáikkal, ami elősegíti számukra az értékesítést.”
„Örülünk, hogy kiterjeszthetjük jelenlétünket a BNPL piacon az Amounttal, egy olyan partnerrel, amelynek megfelelő technológiája és ismeretei vannak ahhoz, hogy a fogyasztók és kereskedők számára előnyös vásárlási folyamatot tegyenek lehetővé.”
Forrás: finextra
Budai Zsombor