A spanyol Banco Sabadell arra készül, hogy a WhatsApp üzenetküldő alkalmazást használja otthoni biztosítási szolgáltatások nyújtására.
Az elkövetkező néhány hónapban egy szélesebb körű bevezetés előtt a bank közvetítőjének, a Bansabadell Mediación és biztosítási leányvállalatának, a Bansabadell Seguros Generales segítségével kísérletezi a szolgáltatást.
A Bansabadell Seguros Generales ügyfelek a WhatsApp használatával kapcsolatba léphetnek egy szakértői csapattal a biztosítási fedezetükkel kapcsolatos kérdéseikkel kapcsolatosan. Eközben az alkalmazást információk és tippek kiküldésére is használják.
Banco Sabadell szerint a szolgáltatás segít az ügyfeleknek, hogy egy helyen tárolják titkosított beszélgetéseiket, így a kommunikáció bizalmas lesz.
Pol Navarro, GM, az InnoCells elmondása szerint, az innovációk gyors és együttműködő kialakítása és bevezetése segít az ügyfelekkel való szorosabb kapcsolattartásban.
Forrás: Finextra
Máté Evelyn