Az indiai YES bank több mint 60 pénzügyi terméket tett elérhetővé az üzenetküldő alkalmazáson keresztül. A Microsoft Azure kognitív számítástechnikáját felhasználva a YES Robot banki asszisztense több mint 10 000 banki kérdés megválaszolására lesz alkalmas. A chatbot a Microsoft nyelvi feldolgozó motorját, a Luis-t (Language Understanding Intelligent Service) használja, ahol az AI és a széles körű pénzügyi ismeretek kombinálják a banki feladatok elvégzését.
Az ügyfelek a WhatsApp használatával ellenőrizhetik a számlaegyenlegüket, tranzakcióikat, jutalmazási pontokban részesülhetnek, online vagy telefonos hívóközpont segítségét kérhetik és több mint 60+ banki termékhez hozzáférhetnek. Emellett a felhasználók informálódhatnak a Covid-19 segélycsomagokról és adományozhatnak a PM Cares Fund számára.
Az indiai bank riválisa, az ICIC ebben a hónapban bejelentette, hogy több mint egymillió ügyfelet szerzett a WhatsApp banki platformjának köszönhetően, amelyet mindössze három hónappal ezelőtt tettek elérhetővé.
Forrás: Finextra
Lauri Sonia