A vásárlók idén tapasztalhatják meg először igazán, hogy mit is jelent a mesterséges intelligencia

A Fujitsu előrejelzése szerint 2019 lesz az az év, amikor az MI a piaci hírverés szakaszából elmozdulva elkezdi valódi előnyökhöz juttatni az átalakulásra kész kiskereskedelmi cégeket.

Az idei New York-i NRF kiállításon a Fujitsu bemutatta azokat az innovatív megoldásokat, amelyek új technológiák, pl. a mesterséges intelligencia alkalmazásával segítenek a kiskereskedelmi cégeknek legyőzni a legnagyobb kihívásokat. A Fujitsu kulcsrakész technológiái teljes körűen támogatják az ügyfélutat, és – az élelmiszerboltoktól a divatüzletekig – a kiskereskedelmi vállalkozások minden típusánál jól használhatók. A megoldások elősegítik a vevők bolti élményének javítását és – például az önkiszolgáló pénztáraknál keletkező veszteségek visszaszorításával – a működési költségek csökkentését.

A Fujitsu támogatásával a kiskereskedelmi vállalatok áttörést érhetnek el 2019-ben az MI-ben rejlő lehetőségek hatékonyabb kiaknázásával, és a napjaink vevői által elvárt többcsatornás élmény optimalizálása érdekében csökkenthetik a különbséget a fizikai és online üzleteik között. A mesterséges intelligenciát mélyen integráló, új megoldások kiváló innovációs lehetőségeket nyújtanak, és lehetővé teszik a kiskereskedelmi szektor számára a bolti vásárlási élmény javítását. Szintén az MI az alapja az önkiszolgáló pénztáraknál elkövetett csalások visszaszorítását célzó, új innovatív megoldásnak – amely anélkül csökkenti a visszaélések gyakoriságát, hogy bármilyen kényelmetlenséget okozna a becsületes vevők számára.

Teljes cikk

E-mail címed nem kerül nyilvánosságra.