A Tinkoff messenger funkcióval bővíti alkalmazását

A Tinkoff az idei évben kifejezetten aktív, nemrég indították el autosaving megoldásukat, néhány hete pedig arról számoltunk be, hogy a bankcsoportot felvásárolja az Yandex, az orosz keresőóriás.

Most arról adtak hírt, hogy egy multifunkcionális, pénzügyi tranzakciókra is képes chatprogramot integrálnak mobilapplikációikba, hogy így még könnyebb legyen az ügyfelek élete. Egyelőre csak a Tinkoff mobilbank felhasználói számára elérhető, de hamarosan integrálni fogják a Tinkoff Investments-, a Tinkoff Business, a Tinkoff Mobile- és a Tinkoff Junior- appokba is.

Az megoldás folyamatosan bővül az alábbi új funkciókkal:

  • Csoportos beszélgetéseket indítása
  • Hangüzeneteket rögzítése, küldése, illetve azonnali szöveggé konvertálása a Tinkoff VoiceKit technológia segítségével
  • Éttermi foglalások és azok megosztása
  • Számlák felosztása
  • Pénzt kérése más felhasználóktól
  • Tranzakciótörténet megosztása
  • A Tinkoff Travel chatbot segítségével pedig repjegyek között lehet böngészni, illetve nyomon lehet követni azok árváltozását

Stanislav Bliznyuk, a Tinkoff alelnöke és üzletfejlesztési igazgatója elmondta: „A Tinkoff Messenger több, mint egy egyszerű üzenetküldő alkalmazás. Ez egy olyan pénzügyi chatprogram, amelyre az ügyfeleink már régóta vártak, hiszen kiegészíti széles körű pénzügyi és életstílus szolgáltatásainkat. Egy szokásos messenger összes képességével (hangüzenetek, matricák stb.) rendelkezik, és immár a pénzügyi szolgáltatás részeként elérhető, amelyet nem lehet banki alkalmazásokon kívül megvalósítani.”

Forrás: everly.eu

Visnyei Zsófi