A Revolut a csak mobil elérhetőséget webes felülettel egészíti ki, és 13 millió ügyfele szerte a világon hozzáférhet fiókjához PC-ről vagy laptopról.

A web alapú verzió teljes körű áttekintést nyújt az ügyfelek számára a tranzakciókról, amiket a kártyával bonyolítottak le. A webalkalmazást használhatják fiókjuk feltöltésére, és az ügyfélszolgálatot is elérhetik a chat funkción keresztül.

Az ügyfelek emellett az új felületen keresztül elérik a kártya befagyasztást-, illetve a letiltást lehetővé tevő funkciókat, ezek mellett kártyjuk PIN kódját is megtekinthetik, és az összes többi biztonsági beállítást is elérhetik pár kattintással.

Nik Storonsky, a Revolut vezérigazgatója ezt mondta: „Ügyfeleink igényelték a böngészőn keresztüli fiók hozzáférést, ezért örülünk, hogy biztonságos és kényelmes webalkalmazást építettünk, amelyet szükség esetén bárki használhat. Ügyfeleink mostantól bárhol és bármikor hozzáférhetnek pénzükhöz, még akkor is, ha nincs náluk a telefonjuk vagy kártyájuk, vagy egyszerűen csak számítógépről szeretnék ellenőrizni számlájukat.”

forrás: finextra

Budai Zsombor