Belépett a kínai Uber a digitális jüan tesztelésébe

A DiDi bejelentette, hogy stratégiai partnerségbe kezd a Kínai jegybank Digitális Pénzügyi Kutatóintézetével a digitális jüan tesztelése kapcsán. A legnépszerűbb mobility sharing szolgáltató által közel 500 millió felhasználóhoz juthat el a kriptovalutás fizetési lehetőség.

Korábban már mi is beszámoltunk róla, hogy olyan óriások álltak a digitális jüan tesztelése mögé, mint a Starbucks vagy a McDonald’s.

“A stratégiai partnerség kulcsfontosságú lehet a DiDi folyamatban lévő kezdeményezéseiben az online és offline kínai gazdasági szektorok összekapcsolhatóságának javítása érdekében, mivel a kormány innovatív pénzügyi szolgáltatásokkal kívánja támogatni a reálgazdasági szektorok fejlődését” – tette hozzá a cég.

Az indulásról egyelőre nincsenek pontos adatok, de a Kínai Központi Bank arra utalt, hogy a 2022-es pekingi téli olimpiára már szeretnék bevezetni a kriptovalutás fizetési lehetőséget.

Ez a cikk a RowanHill Digital hírlevelében található. A hírlevélre itt tudsz feliratkozni. A cikk eredeti forrása: RowanHill Digital Fintech hírlevél