A Monzo hat hónap alatt 50 000 üzleti ügyfelet gyűjtött

Alig telt el pár hónap, hogy a Monzo digitális bank a koronavírus által bekövetkezett lezárások alatt elindította az elsősorban kkv-kat célzó üzleti számláit, de máris 50.000 ügyfelet sikerült magához vonzani. Két csomaggal léptek piacra: a Lite ingyenes, a Pro pedig 5 font havonta.

Az ügyfelek 45%-a korlátolt felelősségű társaság, 55%-a pedig egyéni vállalkozás. Az ügyfelek különböző területekről érkeztek: vannak technológiai válallatok, előfordul több mint 15 éve működő társaság is, de az egyszerű pékségektől a néhány hónapos startupokig mindenféle szereplő igénybe vette a szolgáltatást. Ami egészen meglepő, hogy 70%-a London térségén kívülről érkezett, illetve ennek 58%-a Anglia délkeleti területéről származik.

Jordan Shwide, az üzleti bankolásért felelős ügyvezetője elmondta: “Az elmúlt 6 hónapban több visszajelzést kaptunk az üzleti fiókok felhasználóitól, sok esetben azt halljuk, hogy a Monzo Business nyugalmasabbá és könyebbé tette az életüket”

“A jövőképünk ugyanaz, mint az első napon – hogy a pénzügyeik központja legyünk. A Monzo Business-t azért építjük, mert úgy gondoljuk, hogy az üzleti banki tevékenységnek jobbnak kell lennie és ez még csak a kezdet.”

Forrás: Altfi

Kollár Levente