A HSBC a KKV szektor számára indít banki alkalmazást

Az HSBC elindította HSBC Kinetic-et, amely az Egyesült Királyság KKV szektorának kínál mobilalkalmazást a vállalati pénzügyek hatékonyabb ügyintézéséhez.

Az HSBC Kinetic lehetővé teszi a kis- és középvállalkozások számára, hogy percek alatt megnyissák folyó- és megtakarítási számláikat és hatékonyan kezeljék az olyan üzleti tranzakciókat, mint a csoportos beszedési megbízások. A HSBC Kinetic már több mint 5000 felhasználóval büszkélkedhet, a technológiai cégektől kezdve az élelmiszer kiskereskedésekig, sőt az orvosi szektorban is használják az applikációt.

Az applikáció háttérrendszere Google Cloud technológiára épül, amely lehetővé teszi a HSBC számára, hogy gyorsan és hatékonyan bővítse az applikáció funkcionalitását. A kiajánlható API-k segítségével könnyen integrálható más rendszerekkel, például számviteli szoftverszolgáltatók termékeivel.

Nyilvánvaló, hogy a világjárvány megváltoztatta a vállalkozások – különösen a KKV-k – pénzügyi szokásait és adminisztrációját. A világjárvány kezdete óta a HSBC 40 százalékos növekedést tapasztalt a digitális banki platformjait használó ügyfelek számában.

Az iOS-en és Androidon egyaránt letölthető HSBC Kinetic főbb funkciói közül érdemes megemlíteni a cash-flow reportokat az automatikusan kategorizált kiadási kimutatásokat, illetve az alkalmazáson belüli ügyfélszolgálati modult. A közeljövőben az HSBC szeretné bevezetni a szolgáltatás Ázsiába, illetve a funkciólistát bővíteni kívánja a kisvállalkozói minikölcsön folyósítással. 

Forrás: Finextra

Kaliszky Péter