A fiatalok pénzügyi tudatosságát segíti az új együttműködés

Az ezredfordulós és Z generációs felhasználók számára készített pénzügyi alkalmazás, a Buddy a Klarnával együttműködve igyekszik a fiatalok pénzügyi tudatosságát fejleszteni. 

A személyes pénzügyi alkalmazást arra tervezték, hogy segítsen a fiataloknak költségvetést készíteni, valamint nyomon követni kiadásaikat. Az appnak jelenleg több mint hárommillió felhasználója van és a Klarna Kosma segítségével 52 százalékkal nőtt az aktív ügyfelek száma.

A felhasználók mostantól valós időben ellenőrizhetik számlaegyenlegüket, nyomon követhetik kiadásaikat és fizetési emlékeztetőket állíthatnak be a Buddy alkalmazáson keresztül. A Klarna pénzügyi technológiai platformja pedig további biztonsági szintet ad hozzá.  

“A Buddy küldetése, hogy tudatos költekezésre és megtakarításra tanítsa a fiatalokat. Az integrációval segítünk, hogy ellenőrzésük alá vonják pénzügyeiket egy könnyen használható, intuitív költségvetés-tervezési alkalmazással. Ez közvetlenül kapcsolódik a banki adatfolyamukhoz és segít nekik, hogy ebben a nehéz időszakban is kezelni tudják a pénzüket.”

– mondta Olle Lind, a Buddy alapítója és vezérigazgatója.

Az ügyfelek mostantól összekapcsolhatják bankszámláikat a Buddy alkalmazással. A Klarna Kosma pedig a Buddyhoz hasonló alkalmazások számára biztosít biztonságos hozzáférést 15.000 bankhoz.

“A Kosma segítségével a Buddy zökkenőmentesebb felhasználói élményt kínál, aminek eredményeképpen 52 százalékkal több havi aktív felhasználója lett az alkalmazásnak.” – mondta Wilko Klaassen, a Klarna Kosma nyílt banki ügyekért felelős alelnöke.

(Forrás: Altfi)

(Borítókép: Depositphotos)