A Credit Key 33 millió dollár friss tőkét vont be

A Credit Key különböző fizetési és hitelezési szolgáltatásokra szakosodott, most pedig 33,85 millió dollárnyi forrást gyűjtött a Buy now, pay later (BNPL) modell kialakításához.

A Credit Key egy olyan alternatív fizetési megoldást kínál vállalati ügyfelek számára, ami lehetővé teszi, hogy a POS vásárláskor azonnal hitelhez jusson a vásárló, tehát részletekben fizesse ki a megvásárolni kínált termékeket, a kereskedő pedig hozzájusson a teljes vételárhoz. A fintech vállalja a hitelnyújtást, és annak kockázatát, versenyképes kamatlábak mellett.

Az Egyesült Államokban virágzik a B2B kereskedelmi piac, évente több mint 9.000 milliárd dollár értékű tranzakciót láthatunk. Noha ebből csak 1300 milliárd zajlik online, ez a szám a közeljövőben gyorsan növekedhet. A Credit Key a jelentés szerint arra számít, hogy az e-kereskedelmi piac is tartja a lépést, így 2022-ra elérheti az 1800 milliárd dollárt.

“A B2B e-kereskedelem továbbra is hihetetlen ütemben bővül, de a kereskedők nagy többségének még mindig hiányoznak azok a fizetési eszközök, amelyekre ügyfeleiknek szükségük lenne” – mondta John Tomich, a Credit Key társalapítója és vezérigazgatója. 

Tomich nemrég a PYMNTS-el beszélt a B2B-fizetések helyzetéről, amelyek szerinte 10-15 éve még mindig a B2C-fizetések mögött kullogtak. Emellett azt is mondta, hogy az e-kereskedelemre való váltás megváltoztatja az eddigi vásárlások menetét, és hogy ennek a váltásnak alkalmazkodnia kell a vállalkozások különböző finanszírozási módjaihoz. 

Forrás: pymnts.com

Visnyei Zsófi