A Brex folytatja térhódítását

A Brex, a vállalati hitelkártyákat és költéskezelési szolgáltatásokat nyújtó fintech vállalat kibővítette szakterületét globális szinten. Így már több mint 45 országban képes támogatni az ott működő amerikai multinacionális vállalatokat.

A Brexet használó vállalatok mostantól több mint 20 pénznemben tudnak kártyát kibocsátani és helyben finanszírozni a költségtérítéseket. A Brex új ajánlata lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy a tranzakciókat helyi bankjaikból finanszírozzák, miközben nyomon követik a kiadásaikat és az ügyleteket helyi pénznemben könyvelhetik el.

Ezáltal a felhasználók könnyedén nyomon követhetik a kiadásokat és egyeztetni tudják a tranzakciókat. A Brex új funkciói biztosítják, hogy az ügyfelek minden országban megfelelnek az adózási elvárásoknak, így az alkalmazottak számára nem okoz fejtörést a helyi adószabályok betartása. A platformot úgy tervezték, hogy segítsen a vállalatoknak a nemzetközi leányvállalatok helyi kiadásainak és a megfelelésnek a kezelésében. Továbbá segítséget nyújt a beszállítók kifizetésében a világ minden táján.

Henrique Dubugras, a Brex társalapítója és társ-vezérigazgatója elmondta, hogy a vállalat célja egy olyan integrált globális platform létrehozása, amely lehetővé teszi minden vállalat számára, hogy globálisan költsön és helyben működjön. Az elmúlt hat hónapban a Brex ötszörösére növelte az Egyesült Államokon kívüli felhasználók arányát. Emellett az Empower platformot használó ügyfelek közel felének globálisan működő csapata van. A Lemonade, a digitális biztosítótársaság és a GoGuardian, az oktatási technológiával foglalkozó vállalat azon ügyfelek közé tartozik, akik már konszolidálták kártyaszolgáltatóikat a Brex segítségével.

A Brex új ajánlatának célja, hogy a vállalatok egyetlen platformon hangolják össze kiadási adataikat. Így nyomon követhetik a regionális juttatásokat, és megkönnyítik a munkavállalók számára a helyi adószabályok betartását.

(Forrás: Altfi)