A Blackhawk Network megreformálja az ajándékozást 2020-ban

A kaliforniai székhelyű Blackhawk Network mindig aktívan részt vesz az ünnepi szezonban, és ajándékkártyáin, illetve prepaid kártyáin túlmutató megoldásokkal próbál segíteni, hogy az embereket átjárja az ajándékozás szelleme. Ez idén sem változik, a 2020-as járványhelyzetre szabott speciális digitális megoldással készült az ünnepekre.

A múlt hét folyamán a Blackhawk bejelentette, hogy összefogott az Evite-tel, a digitális üdvözlőkártyákat és meghívókat forgalmazó céggel elektronikus ajándékkártya programjának működtetése érdekében. Az Evite felhasználók több mint 100 eGift-kártya között válogathatnak olyan népszerű márkákkal, mint a Lowe’s, a Red Lobster és az Old Navy.

Victor Cho, az Evite vezérigazgatója szerint „nem meglepő, hogy 2020-ban megnőtt a virtuális ajándékok és üdvözlőkártyák iránti igény. Az érintés nélküli ajándékozás ma már elengedhetetlen kellék, különösen az ünnepek közeledtével. Az eGift-kártya segít az embereknek személyes kapcsolatot teremteni azokkal a családtagokkal és barátokkal, akikkel most nem megoldható a személyes találkozás. Ez a felhasználók biztonságának megőrzését is segíti, emellett maximális rugalmasságot biztosít az ajándékozók és a vevők számára és korszerűsíti a 2020-as ajándékozási élményt. A Blackhawk kiterjedt eGift-kártya hálózatának köszönhetően felhasználóink ​​széles választékból válogathatnak.”

Brett Narlinger, a Blackhawk Network globális kereskedelemért felelős vezetője megjegyezte, hogy a Blackhawk 70% -kal nőtt az eGift eladásokban – mindezt az ünnepi vásárlás csúcsidőszaka előtt.

Az új partnerség mellett a Blackhawk bejelentette új fizetési megoldási csomagját a Pay4It-et is, amely összeköti a fizikai és a digitális fizetést. A csomag segítségével a kereskedők eljuthatnak a bankokat kevésbé használó lakossághoz, hiszen lehetőséget biztosítanak, hogy készpénzt adjanak hozzá egy digitális pénztárcához, mobilalkalmazáshoz vagy számlához, vagy készpénzzel fizessenek digitális termékekért. Több fizetési lehetőséget kínál fogyasztóinak a digitális pénztárcák elérhetővé tételével, valamint a hűségpontok és jutalmak vásárlóerővé alakításával.

Forrás: Finovate

Szabó Rebeka