A Bacardi rum örökösnője 100 millió dollárt fektet egy Blockchain szórakoztató platformba

Az AMBI Media Group társalapítója és vezérigazgatója, Andrea Iervolino egy új, blockchain-alapú platformot indított el, amely a közösségi média és a szórakoztatás hibridje. Egy olyan globális és társadalmi szórakoztató platform, amely révén a felhasználók pénzt kapnak filmek, televíziós epizódok és egyéb tartalmak megtekintéséért, és további jutalmak járnak  barátaik megtekintései után is.

A platform, – amelyet TaTaTu-nak neveztek el, – a Video on Demand (VOD) szolgáltatás és a közösségi háló egyvelege. TaTaTu olyan szórakoztató platform, amely ösztönzi a tartalomfogyasztást, sőt jutalmazza is azt. A hirdetőknek pedig lehetőséget biztosít reklámozásra.

A TaTaTu szerint a hagyományos video streaming szolgáltatások jó felületet adnak az illegális kalózkodásra, egy blockchain rendszer viszont magasabb szintű átláthatóságot kínál a jogtulajdonosoknak.

Andrea Iervolino

A TaTaTu platform mögött több mint 250 fejlesztőből álló csapat dolgozik, valamint egy külön blockchain csapat, a világ minden tájáról. TaTaTu platform olyan szociális szórakoztató platform, ahol a felhasználók egyszerűen meghívhatják barátaikat a közösségi felületeken (Facebook, Instagram, Snapchat, WhatsApp stb.).

A platformon videókat lehet nézni és létrehozni, amelyek megoszthatók a barátokkal, csevegni lehet más tagokkal, és megosztani a kedvelt tartalmakat. A TaTaTu elképzelése, hogy kínálatát nem csak a filmek és videók képezik, hanem a zene, a sport és a játékok is megtalálhatók lesznek, azért hogy teljeskörű, 360 fokos szórakoztatási platformmá váljon, amely lehetővé teszi mind a fogyasztók, mind a tartalomkészítők számára a bevételszerzést és tartalmak megtekintését. Szükség van egy olyan platformra, amely magasabb szintű átláthatóságot biztosít a felhasználóknak, a márkáknak és a jogtulajdonosoknak a felhasználók által generált bevételek terén. A közönségnek ingyenes, jogi és minőségi tartalomra van szüksége, egyszerű felhasználói élmény mellett. ”

Iervolino hozzátette: “Célunk, hogy hat év alatt elérjük az egymilliárd előfizetőt világszerte, és ez lesz az első prémium hirdetési platform a világon. Végül a dedikált és elkötelezett felhasználók közösségének fejlesztésével és ápolásával a világ legnagyobb internetes socialmédia felületévé akarunk válni.”

A kezdeményezésbe Monika Bacardi, a Bacardi rum birodalom örököse 100 millió dollárt fektetett be. Mindezt május 11-én jelentették be a Cointelegraph-on.

 

Forrás: Businesswire

Szilágyi Viktória