A Revolut újabb piacot céloz meg. Ezúttal a távközlési szektort szeretné megreformálni. A brit fintech óriás mobil előfizetést kínál saját felhasználóinak, versenyre kelve a hagyományos szolgáltatókkal. Az ajánlat ígéretes, havi 12,50 fontért korlátlan hívások, SMS-ek és adatforgalom jár, méghozzá EU-s és amerikai roaminggal, hűségidő nélkül.
Revolut Mobilcsomagok: új front nyílik a fintech háborúban
A fintech óriás egyértelműen jelezte: nem elégszik meg a pénzügyi világ megzavarásával, most a mobilszolgáltatókat veszi célba. A vállalat új terméke, a „Mobile Plans” nevű mobilcsomag-szolgáltatás első körben az Egyesült Királyságban és Németországban indul, de hamarosan további piacokon is elérhetővé válik.
A csomag tartalmaz korlátlan hívást, SMS-t és belföldi adatforgalmat, valamint 20 GB-nyi roaming adatkeretet az Európai Unióban és az Egyesült Államokban. A konstrukció különlegessége, hogy nincs hűségidőhöz kötve, és már a bevezetéskor kedvezményes, 12,50 fontos havidíjjal kínálják az előfizetőknek. A szolgáltatásra egy várólistán lehet előregisztrálni.
A Revolut ügyfelei egyszerűen, néhány perc alatt aktiválhatják a mobilcsomagot az alkalmazáson keresztül. Lehetőségük lesz új Revolut-os telefonszámot választani, de akár meglévő számukat is áthozhatják. Az előfizetés árát ráadásul akár RevPointokkal is kiegyenlíthetik – ezek a Revolut saját hűségpontjai, amelyeket vásárlások után gyűjthetnek a felhasználók.
Az eSIM volt az első lépés
A Revolut nem most kezdte a telekommunikációs kalandot. 2024-ben bevezette saját eSIM-megoldását, amely lehetővé teszi a nemzetközi adatkapcsolatot utazás során. Az eSIM azóta több millió ügyfélnél bizonyult népszerűnek, és ma a leggyakrabban használt nem-banki termék a Revolut kínálatában. A mostani mobilcsomag erre az alapra építve nyit új szintet a cég stratégiájában.
Diszrupcióra tervezve
A Revolut célja világos: egyszerre akar jobb ár-érték arányt, jobb ügyfélélményt és átlátható szolgáltatást nyújtani. Hadi Nasrallah, a cég telekommunikációs és kiskereskedelmi igazgatója szerint a hagyományos szolgáltatók rendszerint rejtett költségekkel, bonyolult kezelőfelületekkel és lassú ügyfélszolgálattal dolgoznak – ezen akar változtatni a Revolut, amely technológiai fókuszú, szerződésmentes és ügyfélközpontú alternatívát kínál.
Mi következik?
A mobilpiacra lépés újabb mérföldkő a Revolut számára, amely korábban már banki, biztosítási, tőzsdei, sőt, kriptovaluta szolgáltatásokat is kínált. Most a telekommunikációs iparágat kívánja hasonlóan megreformálni. Ha a modell sikeres lesz az első országokban, gyors nemzetközi terjeszkedésre számíthatunk – és a versenytársaknak is érdemes komolyan venniük az új kihívót.
(Forrás: Finextra)
(Címlapkép: Depositphotos)