Tovább bővül a családi bankolási megoldások köre Szaúd-Arábiában. A Cashee az Arab Nemzeti Bankkal együttműködve dobja piacra a fiatalabb generációk pénzügyi tudatosságának fejlesztésére tervezett alkalmazását.
Hamarosan új családi bankolási alkalmazás indul Szaúd-Arábiában. A Cashee kifejezetten a gyerekek és tinédzserek számára készült, hogy segítsen nekik jobban bánni a pénzzel. Az alkalmazást, mint bankolási és pénzügyi oktatási platformot mutatták be, melynek célja, hogy jobb pénzkezelési szokásokat alakítson ki a fiatalokban.
A tervek szerint a szolgáltatás egy ingyenes mobilalkalmazásként lesz elérhető. A Cashee az oktatási megoldás mellett egy prepaid Visa kártyát is kínál a 6 és 18 év közötti célcsoportjának. A kártyakibocsátást az Arab Nemzeti Bank biztosítja, akik 2022 óta működnek együtt a Casheevel.
Az alkalmazás jelenleg meghívás alapján érhető el az Apple App Store-ban és a Google Play áruházban Szaúd-Arábiában. Sikeres tesztelési fázis esetén pedig a piaci bevezetés is hamarosan várható.
„Három évnyi munka után büszkén jelentjük be, hogy sikeresen elindultunk a Királyságban. Szaúd-Arábia kétségtelenül a régió legvonzóbb piaca, és mindig is küldetésünk volt, hogy részesei legyünk ennek a figyelemre méltó piacnak az átalakulásában.”
Írta Gups Jutla a cég operatív igazgatója a LinkedIn-en.
A Cashee több lesz, mint egy zsebpénzkártya alkalmazás. Egy új lehetőséget ad gyerekeknek és tinédzsereknek, hogy jobban megértsék és kezeljék a pénzüket egy olyan világban, ahol ez egy egyre fontosabb készség.
(Forrás: Fintech Futures)
(Címlapkép: Cashee)