A Curve egy olyan új szolgáltatást vezetett be a közelmúltban, ami lehetőséget nyújt arra, hogy ügyfelei különböző kiskereskedelmi láncok hűségkártyáit regisztrálják a neobank applikációjába.

Ezzel a megoldással nem szükséges magunknál hordani a plasztik hűségkártyákat, hanem egyszerűen, egy helyen, digitalizálva tárolhatjuk őket. Olyan neves partnerek kártyái is regisztrálhatóak már az első körben, mint az IKEA vagy a Costa Coffee. Ez a fejlesztés azt jelenti, hogy mostantól nem csak all-in-one bankkártya szolgáltatóként tekinthetünk a Curvre, de hasonlóan egy helyre kerülhetnek hűségkártyáink is.

Eddig erre a piacra nem léptek be a neobankok, jellemzően kifejezetten a loyalty kártyák egy helyre gyűjtésére fókuszáló szolgáltatókat láthattunk, közülük a két legnagyobb a Stocard és a Stampapp.

A Curve egyébként egy komoly B2B partnerség keretében a Samsungtól felkérést kapott a Samsung Pay Card kidolgozására, ami egy Curve logikával gyakorlatilag megegyező, univerzális Samsung kártya megoldás lesz.

További újításként az angol fintech megnyitotta a várólistát a Curve Credit szolgáltatásra, ami egy Klarna szerű késleltetett részletfizetési lehetőséget jelent majd ügyfeleinek a kártyás vásárlások esetében.

Forrás: Altfi

Suppan Márton