Több milliót spórolnak a brit POS szolgáltató ügyfelei

A brit Lopay 6 millió font tőkét vont be magvető finanszírozási körben. A 2022 januárjában alapított fintech egy olyan POS fizetési alkalmazást üzemeltet, amely lehetővé teszi kisvállalkozások számára, hogy a vállalati fizetési szolgáltatók által felszámított költségek töredékéért kártyás fizetéseket fogadjanak el ügyfeleiktől. A Lopay-felhasználóknak arra is van lehetőségük, hogy a tranzakciót követően az elszámolt pénzösszeget azonnal megkapják a bankszámlájukra. 

Az Egyesült Királyságban működő POS megoldásokat szolgáltató Lopay 6 millió font tőkét vont be egy magvető finanszírozási kör keretein belül. A vállalkozás tavaly év elején alakult, és már több mint 20 ezer kisvállalkozás használja a rendszereit Nagy-Britanniában. Másfél évvel ezelőtti alapításuk óta már közel 10 millió tranzakciót teljesítettek a rendszereiken keresztül.

Az ügyfelek lehetőséget kapnak arra, hogy Android telefonnal, kártyaolvasóval vagy érintőképernyős POS terminállal fogadják a fizetéseket. A Lopay applikációja számos más szolgáltatással is rendelkezik, többek között készlet-menedzsment rendszerrel, valamint értékesítési statisztikákat és kimutatásokat is biztosítanak.

A cég állítása szerint a díjszabásuk fele a konkurens SumUp, Zettle vagy Square árainak. Emellett akár azonnali kifizetést is biztosítanak, 1,79 százalékos tranzakciós díj ellenében. Az azonnali kifizetést hétvégéken és banki ünnepnapokon is biztosítják. Számításaik szerint eddig már több, mint 1 millió fontot spórolhattak az ügyfeleik a tranzakciós és üzemeltetési díjakon.

A vállalat az alapítása óta már több díjat is bezsebelt, impozáns eredményeik pedig alátámasztják a befektetők bizalmát. A következő 12 hónapban további 500 millió font értékű tranzakció kezelésére számítanak, amivel ügyfeleik összesen 2,6 millió fontot spórolnak majd.

(Forrás: Finextra, UK Tech Investment News)

(Címlapkép: Lopay