Santander új vezetővel és digitális megoldásokkal erősíti jelenlétét

A spanyol nagybank, a Santander új vezetőt nevezett ki a Digital Consumer Bank (DCB) élére és együttműködésbe kezdett a CloudPay-jel. Az együttműködés célja, a kis- és középvállalkozásoknak (KKV)  innovatív bérhozzáférési megoldás nyújtása. A lépésekkel a spanyol bank célja, hogy tovább erősítse digitális szolgáltatásait és ügyfélközpontú megközelítését.

A Santander bank új digitális vezetője

A Santander a PayPal egyik veterán szakemberét, Nitin Prabhu-t nevezte ki a Digital Consumer Bank (DCB) globális vezetőjének. Prabhu az elmúlt 12 évet a PayPalnál töltötte különböző vezetői pozíciókban. Az új vezető 2025 elején csatlakozik a bankhoz. Új szerepkörében az autófinanszírozás, a fogyasztói hitelek és az OpenBank digitális pénzügyi szolgáltatások egységért felelős.

A DCB jelenleg 26 országban működik és 25 millió fogyasztó pénzügyi igényeit szolgálja ki. Ana Botín, a Santander csoport ügyvezető elnöke szerint a DCB az innováció élvonalában áll a fogyasztói pénzügyek terén. Prabhu ügyfélközpontú szemlélete kulcsfontosságú lesz a további növekedéshez.

CloudPay és Santander együttműködése


A Santander és a CloudPay új partnerséget indított Spanyolországban, amely lehetővé teszi a kkv-k és vállalati ügyfelek alkalmazottai számára a bérük valós idejű elérését. A CloudPay Now szolgáltatás biztosítja, hogy az alkalmazottak bármikor hozzáférhessenek a megkeresett bérükhöz, ezzel növelve pénzügyi rugalmasságukat és jóllétüket.

A CloudPay által végzett felmérés szerint az alkalmazottak 44 százaléka nagyobb lojalitással tekintene munkáltatója iránt, ha rendelkezésükre állna az on-demand bérhozzáférés. Az on-demand bérhozzáféréssel, a felhasználók igény szerint, rugalmasan férhetnek hozzá az erőforrásokhoz vagy a szolgáltatásokhoz. Alberto Fernández Tomé, a Santander új bevételi forrásokért és partnerségekért felelős vezetője szerint ez az együttműködés erősíti a kkv-k versenyképességét, miközben pozitív és pénzügyileg tudatos munkahelyi kultúrát teremt.

A Santander digitális jövője


Az új vezető kinevezésével és az innovatív bérhozzáférési szolgáltatással a spanyol bank egyértelműen bizonyítja elkötelezettségét a digitális transzformáció és az ügyféligények kiszolgálása iránt. A lépések nemcsak a hatékonyságot növelik, hanem hozzájárulnak a fenntartható növekedéshez és a munkavállalói elégedettséghez is.

(Forrás: Finextra, Finextra)

(Címlapkép: Depositphotos)