[ad_1]
2020. 02. 27.
Tilla Fehér
Sokan megkérdőjelezik az indoklást az N26 Angliából való kivonulása mögött. Egyes vélemények szerint a Brexitnek kevés köze van hozzá és valójában arról van szó, hogy az N26 egyszerűen nem tudott elég vonzó terméket ajánlani egy hiper-kompetitív piacon.
A Monzo, az N26’s egyik legnagyobb versenytársa a szokásosnál mintegy 250 százalékkal nagyobb összegben könyvelhetett el befizetéseket az N26-tól a kivonulás bejelentésének napján – írja az altfi.com.

A bejelentés óta a Starling Bank ügyfeleinek száma is ugrásszerűen megnövekedett, azt viszont nem könnyű egyértelműen megállapítani, hogy a növekedés összefüggésben volt-e az N26 kivonulásával vagy inkább az utóbbi időben megnövekedett média-jelenlétének volt betudható. Mindenesetre a Starling szóvivője úgy nyilatkozott, hogy ügyfeleik száma valóban határozott növekedést mutat, amiben minden bizonnyal az is szerepet játszott, hogy 60 millió GBP-t fordítottak a tengerentúli terjeszkedésre.
A Starlinghoz hasonlóan a Monese digtális challenger bank is új ügyfeleket köszönthetett és az N26-tól bejövő befizetései is jelentős mértékben növekedtek.
Norris Koppel, a Monese alapítója és CEO-ja szerint mivel az Egyesült Királyság a világ legzsúfoltabb neobank piaca, ezért különösen fontos a helyi piaci igényeknek való megfelelés. – Attól, hogy valami működik a kontinensen, nem biztos, hogy a szigetországban is működni fog – hangsúlyozta Koppel.
– Végső soron mind startupok vagyunk, fiatal társaságok, akik arra törekszenek, hogy valami jót alkossanak, és jobb élményt nyújtsanak ügyfeleiknek. Ilyen szempontból igyekeztünk semlegesek maradni és együtt éreztünk az N26 helyzetével – tette hozzá Koppel.
[ad_2]