Az Amazon értéke 302,1 milliárd dollárról 315,5 milliárd dollárra nőtt a „Brandz Top 100” felmérése szerint, ezzel megszerezve a legértékesebb márka címet, a második helyen pedig továbbra is az Apple van, 309,5 milliárd dollárral.
A tavalyi első helyezett Google idén a harmadik helyre csúszott vissza, 309 milliárd dolláros márka értékkel.
A listán szereplő száz márkának az összesített értéke 7 százalékkal 4700 milliárd dollárra nőtt.
A Brandz Top 100 tanulmányt a WPP marketing és márkatanácsadó, valamint cége, a Kantar Millward Brown készíti 2006 óta, idén a százas listán 15 kínai cég szerepel. Ez a világon az egyetlen rangsor, amely potenciális és jelenlegi fogyasztók értékelését is felhasználja – a pénzügyi adatok mellett – a márkaértékek meghatározásához- írja az MTI .
Forrás: MTI