A Ziglu rekordnövekedést produkált a karantén alatt

2020 folyamán a Ziglu megduplázta az új ügyfelek számát a platformján. Hacsak nem egy szikla alatt éltél, észrevetted, hogy a kriptovaluták az utóbbi időben virágoznak, a szemfülesek pedig ezt a növekedést ki is használták. Ilyen a Ziglu is, aki 2020 folyamán megduplázta ügyfeleinek számát.

Az alkalmazás szerint a Covid-19 karanténok, valamint a Bitcoin és más kriptovaluták, például az Ethereum és a Dogecoin értékének hatalmas növekedése jelentősen segítette az ügyfélkör növekedését. Mark Hipperson, alapító ezt mondta: „A koronavírus-válság legalább öt évvel felgyorsította a kriptovaluta kiskereskedelem piacának növekedését. Sokan otthon dolgoztak, vagy sokáig nem volt munkájuk és mivel több idejük volt ezért elkezdtek kriptovalutákat vásárolni.”

„A kriptovaluta piac megnövekedett aktivitását nagy részben olyan emberek hajtották, akik újak a piacon, és hajlamosak olyan környezetet keresni, amely lehetővé teszi számukra, hogy biztonságosan fedezhessék fel a kripto világot” – tette hozzá.

A Ziglu ügyfélkörének csaknem fele (46%) 18-25 év közötti, és majdnem háromnegyede (74%) 35 év alatti. Annak ellenére, hogy az ügyfelek kisebbségét alkotják, valójában 40 év felettiek mozgatják legtöbb pénzt a Ziglun kereskedési platformján. A 40 év feletti ügyfelek a Ziglu ügyfélkörének 18%-át teszik ki, de tranzakcióik átlagos értéke csaknem hétszer magasabb, mint a 18-25 év közöttieké, kétségtelenül ez a fiatalabb felhasználók rendelkezésére álló jövedelem hiányának tudható be.

A Ziglu szerint a felhasználóik nagyjából 80 százaléka új a kriptovaluta-kereskedelemben, míg a fennmaradó 20 százalék néhány versenytársuktól váltott rájuk.

Forrás: altfi

Budai Zsombor