Zelf – Pénzküldés üzenetküldő applikációk segítségével

A több mint 58,000 feliratkozóval rendelkező lett fintech cég júniusban elérhetővé teszi szolgáltatását a francia és a spanyol piacokon. Az üzenetküldő applikációk segítségével a felhasználóknak lehetőségük nyílik a pénzküldésre banki alkalmazás használata nélkül.

Felmérések alapján az egyik legnagyobb probléma, amivel a bankok szembesülnek az az applikáció letöltést követő ügyfélmegtartás. (Legtöbbször az alkalmazás letöltést követő 30 napon belül az alkalmazás törlésre kerül.) Ezért a fintech cég úgy döntött, hogy az üzenetküldő szolgáltatásokba integrálja a Zelfet, ezzel segítve, hogy a felhasználók tárhelyet takaríthassanak meg. Az API-k segítségével a cég képes bármelyik üzenetküldő applikációhoz csatlakozni, mint pl: WhatsApp, Facebook Messenger, Viber, Telegram, LINE és a WeChat.

Az üzenetküldő platformon található gombok segítségével a felhasználók képesek lesznek az egyenleg lekérdezésre és pénzküldésre is. A Zelf üzenetküldés közben bizonyos mondatok hatására, például az „X-nek X összeg küldése” automatikusan kapcsolódik a felhasználó címjegyzékéhez, ellenőrzi a címzettet, majd átutalja az adott összeget.

A várakozási lista alapján, nagyobb az érdeklődés a fintech megoldás iránt Spanyolországban, mint Franciaországban, viszont a cégnek még több mint egy hónapja van az újabb feliratkozók számának növelésére.

Forrás: fintechfutures

Lauri Sonia
Facebook MessengerfintechLINETelegramviberwechatpayWhatsAppZelf