Világbajnok labdarúgó a Revolut új nagykövete

A Revolut marketingje új stratégiai irányt vett: a neobank bejelentette, hogy Mario Götze, német világbajnok labdarúgó lesz az első márkanagykövete. Götze a fintech németországi közösségének és ügyfélbázisának felépítését fogja támogatni. 

A partnerség jelentős lépést jelent a Revolut számára. A fintechnek még nem volt márkanagykövete, így egy új megközelítéssel próbálják növelni ügyfélbázisukat. Götze személyében pedig egy a futballpályán túli befolyással és szakértelemmel rendelkező személyt sikerült “igazolniuk”.

A világbajnok labdarúgó ugyanis nem csak egy ünnepelt sportoló, hanem egy éles szemű, az innovációra fogékony befektető is. Mario Götze angyalbefektetőként több mint 60 startupba fektetett be, így tökéletesen illik a Revolut küldetéséhez: a banki szolgáltatások forradalmasításához. A neobank szerint Götze üzleti és pénzügyi szerepvállalása összhangban van a Revolut azon céljaival, hogy ügyfélközpontú banki élményt nyújtson.

„Örömmel jelentjük be, hogy Mario Götze lesz a Revolut első németországi márkanagykövete. Inspiráló labdarúgó karrierjén túl Mario nagymértékben részt vesz az üzleti és pénzügyi szektorban. Az innovációra és a kiválóságra való szemléletét tökéletes párosításnak éreztük számunkra”.

– áll a közleményben.

A 45 millió ügyféllel rendelkező brit neobank célja, hogy Götze befolyásával a németországi közösséggel való kapcsolatteremtést és egy erőteljesebb felhasználói bázis kiépítését támogassa. Az együttműködés azt a szélesebb körű tendenciát tükrözi, hogy a fintechek egyre gyakrabban lépnek össze hírességekkel a márka ismertségének és bizalmának növelése érdekében.

(Forrás: LinkedIn)
(Címlapkép: Sajtóközlemény)

marketingneobankrevolut