Reklámozni TV-n? Minek, hamarosan ott a PayPal

A Chase és a Revolut után a PayPal is nyit a digitális média világa felé. A fizetési óriási bejelentette, hogy összeállít egy új, hirdetésekre fókuszáló csapatot, illetve létrehoz egy hirdetési platformot is.

Fontos szerepet kap a PayPal Ads hirdetési üzletág a PayPal életében. A vállalatnál felgyülemlett kereskedői és fogyasztói adatokra, illetve az elérési csatornákra építkezve fogja diverzifikálni a bevételeket, túllépve a fizetési szolgáltatások korlátain.

Ebben a törekvésben fontos szerepet kap a reklámiparban tapasztalt vezetőség. Érkezik Mark Grether, akinek a vezetése alatt az Uber reklámozási üzletága 1 milliárd dolláros forgalmat generált több mint 500 000 hirdetővel világszerte.

Vezetésével a PayPal egy olyan hirdetési üzletágat tervez felépíteni, amely segíti a kereskedőit az informált, gondosan megtervezett marketingben, illetve kedvező ajánlatokkal jutalmazza fogyasztóit. Mint a Chase és a Revolut esetében, a PayPalnél is egy adatalapú, személyre szabott ajánlatokkal és hatékony ügyféleléréssel operáló hirdetési megoldás érkezhet.

„A kereskedelem és a reklám mélyen összekapcsolódik, és hiszünk abban, hogy a PayPal hirdetési platformja a kis- és nagykereskedők számára egyaránt kihagyhatatlan marketingcsatornává válik.”

– Diego Scotti; vezető tisztségviselő; PayPal fogyasztói csoport üzletág, valamint globális marketing és kommunikáció

Hirdetőkké válnak a fintech cégek

Nem véletlenül nyit több pénzügyi szolgáltató is a reklámipar felé. A PayPal, a Chase és a Revolut kezdeményezéseinek számos előnye van.

  • Bevétel diverzifikáció: a legegyértelműbb előny, hogy a pénzügyi szolgáltatásokon kívül egyéb forrásokból is bevételhez jutnak, méghozzá annak az adatvagyonnak a felhasználásával, ami már most is rendelkezésükre áll.
  • Kétszeres bevétel: a bankok a velük leszerződő, reklámozó vállalkozásoktól is pénzt kapnak, valamint a reklámok által generált tranzakciók során esedékes tranzakciós díjakat is beszedik ügyfeleiktől.
  • Csomagok bevezetése: a hirdetések bevezetése új szolgáltatáscsomagok létrejöttét is elősegítheti, amelynek köszönhetően ugyancsak fokozni lehet a bevételeket.
  • Ügyfelek hűségének erősítése: a kedvező, személyre szabott ajánlatoknak köszönhetően a bankok tovább erősíthetik kapcsolatukat ügyfeleikkel.

De ezeken az előnyökön túl is kialakítható egyedibb értékajánlat. A Zilch hirdetési bevételek által támogatott BNPL-hálózatot épített fel. A Klarna e-kereskedelmi és fizetési ökoszisztémájában fontos a marketing, amely serkenti a saját és a partnerek szolgáltatásai iránti keresletet. Illetve a MoneyLion Malka Media-akvizíciója érdekes lehetőségek sorát tárta fel lassan három éve.

(Forrás: Sajtóközlemény)

(Címlapkép: Depositphotos)

Chasefizetésfizetésekfizetési megoldásfizetési szolgáltatóhirdetésKlarnamédiaMoneyLionpaypalreklámrevolutZilch