Munkavállalói juttatások kínálatába kezd a Snoop pénzkezelési alkalmazás. A brit fintech eddig lakossági ügyfeleket szolgált ki megoldásaival, mostantól azonban vállalatokat is célba vesz. A Snoop célja a lépéssel, hogy a B2B szegmensben is ügyfelekhez jusson és lehetővé tegye a vállalatoknak, hogy támogathassák munkavállalóikat az egészséges pénzügyi szokások kialakításában.
A Snoop Plus szolgáltatáscsomag előfizetéses modellben érhető el az ügyfeleknek. A Snoop az open banking segítségével teszi lehetővé ügyfeleinek bankszámláik integrálását a felületre, ezt követően pedig személyre szabott tippekkel segíti őket a megtakarításban. A B2B irányú terjeszkedéssel mind a vállalatok, mind munkavállalóik profitálhatnak a Snoop pénzügyi tudatosságot segítő szolgáltatásaiból.
A lépéssel a fintech azt reméli, megoldásai a munkavállalói juttatáscsomagok állandó részévé válhatnak az olyan klasszikus elemek mellett, mint az egészségbiztosítás, vagy a kondibérletek. A vállalat szerint fontos, hogy a munkáltatók az alkalmazottak fizikai és mentális egészsége mellett a stabil pénzügyi pozíció kialakításában is támogatást nyújtsanak. Ez különösen fontos most, amikor a brit lakosság 40 százaléka pénzügyi helyzetének romlását várja az idei évtől.
“A megélhetési költségek emelkedése hatalmas probléma az Egyesült Királyságban. Nagyon izgatottak vagyunk, hogy egy olyan csomagot kínálhatunk a vállalatoknak, amelynek segítségével a munkavállalók számára ingyenesen elérhetővé válik a Snoop Plus szolgáltatás,” – nyilatkozta John Natalizia, a Snoop CEO-ja. A vállalatvezető hangsúlyozta, a stabil pénzügyi pozíció és a munkahelyi hatékonyság között erős korreláció van, ezért a szolgáltatás nyújtása mindkét félnek előnyére válhat.
A Snoop platformja személyre szabott pénzkezelési tippeket és megoldásokat kínál a felhasználóknak. A cél azzal az, hogy segítsék csökkenteni a pénzügyekkel járó stresszt az ügyfelekben. Az adatelemzés segítségével vissza lehet adni az irányítást a felhasználók kezébe, így pénzt takaríthatnak meg, csökkenthetik költségeiket, visszafizethetik adósságukat és jobban helyt állhatnak negatív eseményekkel szemben. A felületen a felhasználók tanácsokat kaphatnak az inflációval szembeni védekezéshez és felkészülhetnek a várható markáns áremelkedésekre.
A Snoop szempontjából teljesen érthető ez a mostani lépés. A globálisan magas infláció, a nyugaton továbbra is viszonylag alacsony kamatok és még mindig velünk lévő pandémia együttesen sok nehézséget okoznak a lakosságnak. A vállalati szegmens targetálásával a Snoop kétszeresen megerősítheti jelenlegi bázisát. Egyrészt újabb szegmensben jelenik meg, ezáltal diverzifikálva bevételi forrásait. Másrészt, színvonalas szolgáltatások kínálatával megnyerheti magának a végfelhasználókat. Így később a munkahelyet váltó alkalmazottak közvetlenül is a Snoop ügyfeleivé válhatnak.
Forrás: AltFi
Bátorfi Botond