Az Apple készített egy weboldalt, melynek célja, hogy népszerűsítse a titán Apple-kártya bevezetését.
Az igéretekhez hűen először márciusban mutatták be az Apple kártyáját az USA-ban, ami hozzárendelhető az iPhone telefonokon lévő Apple Wallet alkalmazáshoz.
Az új weboldal népszerűsíti az Apple Card-ot, amihez kapcsolódó rendelést az alkalmazáson belül tehetik meg az ügyfelek, akik erre e-mailben meghívót kaptak.
A felhasználók, továbbá percek alatt feliratkozhatnak a Wallet alkalmazáson belül az új kártyára is. Minden vásárlást Face ID-val vagy Touch ID-val és a Mastercard által generált egyszeri egyedi dinamikus biztonsági kóddal engedélyezhetnek a felhasználók.
Az Apple Maps és a machine learning is nagy teret kap az applikációban, így a kereskedők nevével és helyével történő tranzakciók címkézésére kerülnek, a vásárlások automatikus összesítése mellett.
Forrás: finextra
Bodanitz Bora