Az Adyen holland pénzügyi technológiai cég az első negyedév eredményeiből növekvő bevételeket és alapvető nyereségeket mutatott, mivel a koronavírus-járvány elősegítette az online fizetéseket, de hatással volt a fedezetekre is.
A társaság teljes első negyedéves bevétele 135,5 millió euró (146,9 millió dollár) volt, ami 34% -kal növekedett az egy évvel korábbihoz képest. Az Adyen általában féléves és éves adatokról számol be, de úgy döntött, hogy a Covid-19 miatt 2020 elején frissítést ad teljesítményéről.
Az Adyen kamat, adók, értékcsökkenés és amortizáció előtti eredménye 16% -kal emelkedett az előző év azonos időszakához képest, 63,6 millió euróra, míg haszonkulcsa 47% -ra esett vissza az előző évi 56% -ról a bérbeadásba és marketingbe történő befektetések miatt.
Pozitívum, – mondta Uytdehaage – hogy a társaság „hatalmas növekedést” tapasztalt az online kiskereskedelmi forgalomban, amely kompenzálta a bolti üzletben folyó kiskereskedelmi fizetések hirtelen csökkenését.
„Az e-kereskedelem nagyon gyorsan növekszik, sokkal gyorsabban, mint amire számíthattunk” – mondta Uytdehaage egy interjúban a CNBC-nek. „Ez alapvető változás lehet a vásárlók szokásaiban.”
A Covid-19 előtt a fizetési piac fokozott nyomást gyakorolt a konszolidációra. Februárban a France Worldline kijelentette, hogy a belföldi rivális Ingenico-t felvásárolta egy üzlet során, amely az iparág negyedik legnagyobb szereplőjét hozta létre.
Forrás: cnbc