A Fintech Világa brandet 2016-ban indítottuk azzal a céllal, hogy ennek az izgalmas, új szektornak a híreit, történéseit és trendjeit úgy dolgozzuk fel és tegyük közzé, hogy közben szórakoztassuk az olvasókat, és olyanokhoz is eljuttassunk információt, vagy akár edukatív tartalmakat, akik nem rajonganak a pénzügyi és technológiai hírekért.
Rádióműsorunk közelít a 300. adáshoz, ez idő alatt több, mint 100 vendég járt nálunk, hogy elmondja véleményét vagy csak beszélgessen velünk a pénzügyi piacokat felforgató trendekről. Az idei évben két tematikus adást is indítottunk, hogy kiemelten foglalkozzunk a zöld pénzügyekkel és a blockchain technológiával, mert úgy látjuk, ez két olyan terület ami megérdemli a kiemelt odafigyelést.
2017-es 7 hónapon át tartó edukációs kampányunk során 35 animált videóval 1 millió fölötti egyedi megtekintést értünk el, a megnézett percek száma pedig meghaladta a 800.000-et. A kampánynak olyan cégóriások szavaztak bizalmat, mint a Szerencsejáték Zrt., az MVM Zrt. vagy a MAVIR. Támogatásukat ezúton is köszönjük.
A fintech.hu-t 2017 őszén indítottuk el, azóta több, mint 50 animációs videót, számos tematikus cikksorozatot, infografikát és elemzést tettünk közzé. Cikkeinken az évek során több, mint 20 kolléga dolgozott, így érhettük el, hogy ez a bejegyzés a portál életében a 3720-ik.
A megújult portállal az elsődleges célunk, hogy az egyre szegmentáltabbá váló fintech piacot átlátható módon, strukturáltan tárhassuk olvasóink elé, megkönnyítve a keresést és eligazodást. Minden fontosabb fintech alszektornak és trendnek külön rovatot szenteltünk.
Fontos újítás a heti hírlevelünk, amelyre a portálon bárki egyszerűen feliratkozhat, és mi minden hétfő reggel elküldjük az elmúlt hét meghatározó híreit. Ez az elem túlmutat a fintech.hu híreinek aggregációján, ugyanis külön szekcióban összeszedjük szerkesztőink kedvenc fintech hírportáljainak legjelentősebb bejegyzéseit is, így annak is érdemes feliratkoznia, aki rendszeres olvasónk.
Jó hír, hogy a fejlesztés itt nem áll le, hamarosan további újdonságokkal jövünk, és aminek a bejelentése nem tűr halasztást: mától a médiaportfoliónk Peak News néven működik tovább egy fedél alá gyűjtve az összes hír- és tudásanyag szolgáltatására fókuszáló tevékenységünket.
Suppan Márton