A Starling Bank nevű brit neobank ingyenes virtuális kártyákat vezet be ügyfelei számára, amelyek segítségével a felhasználók jobban nyomon követhetik és ellenőrizhetik kiadásaikat.
A virtuális kártyák segítenek a költségtervezésben
A kártyákat a Starling alkalmazásban az ügyfél megtakarításaihoz (“Saving Spaces”), lényegében egy elkülönített “pénzalaphoz” kötik. Az egyedi kártyaszám, a lejárati dátum és a CVC-kód segítségével lehet majd például előfizetésekre feliratkozni, ami segít elkülöníteni az adott kiadásokat.
„Ügyfeleink virtuális kártyákat kértek, és mi teljesítettünk. A virtuális kártyák lehetővé teszik az emberek számára, hogy teljesen elkülönítsék személyes pénzügyeiket, így jobban kontrollálhatják kiadásaikat.”
– mondta Helen Bierton, banki igazgató.
A kártyák révén a Starling a Monzóval és a Revoluttal kerül egy szintre. Az új kártyák mellett a Starling bővíti a költésekkel kapcsolatos áttekinthetőséget is, mivel mostantól a Savings Spaces számára is biztosít elemzési lehetőséget, míg korábban ez a funkció csak a felhasználó fő számlájához volt elérhető.
Jelzáloghitel a láthatáron
A neobank emellett aktívan dolgozik egy olyan jelzálog termék kifejlesztésén, amelyet közvetlenül lakossági ügyfeleinek kínál majd. A Starling bizonyos ügyfeleinek küldött e-mailben kért visszajelzést az új termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban, amelyeket kínálni szeretnének. Ehhez csatolt egy kérdőívet is, amely öt kérdést tartalmazott a jelzáloghitelekkel kapcsolatban. Az egyik kérdés kifejezetten arra kérdezett rá, hogy a válaszadót mennyire érdekelné, „ha a Starling bevezetne egy jelzáloghitel-terméket”. A többi kérdés azt vizsgálta, hogy az ügyfelek milyen tényezők alapján döntenek a jelzáloghitelről, és hol vásárolnának, ha újrakötnék a hitelüket.
(Forrás: AltFi)
(Borítókép: Depositphotos)