[ad_1]
2020. 03. 27.
Tilla Fehér
A Small Business Radio Show (kisvállalati rádióshow) adásában Dorie Clark arról beszélt, hogy a sikerhez vezető legfontosabb lépés, hogy szakértők legyünk az iparágunkban. Ő kétségtelenül ezt az utat járta be, miután a Thinkers 50 a világ Top 50 üzleti gondolkodója közé választotta és a Marshall Golsmith Coaching Awards a világ elsőszámú kommunikációs coach-ának megtisztelő címével tüntette ki, a smallbiztrends.com cikke szerint.
Dorie hiszi, hogy minden üzlet egy jószág. Úgy tudunk fellépni üzletünk érdekében és magas árat szabni, ha top szakértőként jelenünk meg a szakterületünkön. Dorie szerint:
– a vásárlók egy gondolatot akarnak venni megbízható forrásból és ezért hajlandóak többet fizetni. –
Dorie három lépésben írja le, hogyan váljunk szakértővé:
- Hozzunk létre online tartalmat: Folyamatosan osszuk meg ötleteinket hosszú időn át. Kezdjük pl. azzal, hogy elismert emberekkel készítünk interjút és véleményezzük.
- Szociális bizonyíték: Jó, ha ismert márkákkal való együttműködéssel, ajánlásokkal és elismert kiadványokkal tudjuk megtámogatni hitelességünket.
- Hálózat: Fontos, hogy más szakértők is ismerjenek minket és ajánljanak minket.
Dorie hiszi, hogy teljes mértékben elfogadható, ha a szakterületünk széles. Nem kell kényszerítenünk magunkat arra, hogy azonnal megtaláljuk azt a specifikus területet, amivel foglalkozni szeretnénk. Ez a felfedezés ideje. De fontos, hogy kitartóak legyünk. Emlékeztet minket arra, hogy ő 10 éve kezdte kitaposni az útját.
[ad_2]