Három éves lett a CHERRISK online biztosítási platform, az osztrák UNIQA csoport insurtech spinoffja. A jeles esemény alkalmából készült blogposztban a vállalat kiemelte, hogy a néhány éve még egyszerű pilotként induló projekt mára 320 ezer fős ökoszisztémává nőtte ki magát, amely digitális és innovatív megoldásokkal szolgálja ki az erre nyitott hazai lakosokat.
Az elmúlt három év folyamatos munkája látványos eredményekhez is vezetett, így például a posztból megtudhatjuk, hogy a 332 ezer regisztráció mellett a platformon 101 ezer utast sikerült biztosítani külföldön, de a CHERRISK jelentős társadalmi tudatosságát igazolja vissza, hogy több, mint 26 ezer klienst jótékonykodásra tudtak ösztönözni felületeiken.
A weboldal folyamatos fejlesztését követően a csapat most egy újabb nagy fába vágja fejszéjét, hiszen hamarosan white label jelleggel is elérhetővé teszik szolgáltatásaikat. Technológiai megoldásaikat az anyavállalat, az UNIQA rendelkezésére bocsátják, így az oszták biztosító hagyományos megoldásai színvonalas digitális formában, de továbbra is saját arculat mellett jelenhetnek meg.
A harmadik születésnap alatt a visszaemlékezések és a jövőbeli tervek mellett természetesen nem maradhat el az ünneplés sem, így a CHERRISK szeptember 17-19 között 33%-os kedvezmény mellett kínál lakásbiztosítást az érdeklődőknek, akiknek ehhez csupán a CHERRISK3 kuponkódot kell felhasználniuk. Lesz még extra pontgyűjtési lehetőség, születésnapi trófea és színező is az alkalmazásban, vagyis hazánk meghatározó insurtechje valóban megadja a módját a 3. évfordulónak.
Forrás: CHERRISK
Bátorfi Botond