Ha olcsóbb repülőjegyet találsz, fizetik a különbözetet – Újabb dobás a Nubanktól

A brazil Nubank tovább erősíti az utazóknak szóló ajánlatát. A NuViagens a Nubank alkalmazáson belül integrálja a repülőjegy-vásárlást és a szállásfoglalást rugalmas fizetési megoldással egybekötve. Az új szolgáltatás jelentős összegű visszafizetést is ígér a felhasználóknak, ha jobb ajánlatot találnak az alkalmazásban elérhetőnél.

Árgaranciával érkezik a NuViagens

A NuViagens (utazások) az Ultravioleta csomag része lesz, amely a Nubank prémium kártya- és számla terméke – a neobank magasabb jövedelmű ügyfeleinek szól. Az új szolgáltatás repülőjegyekre és szállásfoglalásra is árgaranciát ad.

Amennyiben a felhasználók 24 órán belül vonzóbb ajánlatot találnak a megvásárolt repülőjegyre vagy szállásra, mint amennyiért a NuViagensnél foglaltak, a Nubank visszatéríti az árkülönbözetet. A repülőjegy vásárláshoz a NuViagens árfigyelést is kínál, és értesítéseket küld az ügyfeleknek a legalkalmasabb vásárlási időpontról. Amennyiben az alkalmazás által számított legalacsonyabb áron vásárolnak repülőjegyet a felhasználók, 500 brazil reál összegig visszatérítik a különbözetet, ha a legolcsóbb jegy ára a vásárlást követő 30 napon belül csökken.

A NuViagens lehetővé teszi a NuPay-en keresztül az akár 8 részletben történő fizetést is, kamatmentesen minden repülőjegyre és szálláshelyre vonatkozóan. Ezen felül  egy százalékos cashbacket is adnak a felhasználóknak.

„A magas jövedelmű ügyfeleink számára elindított világszámlánk, a Global Account után, további szolgáltatásokat kínálunk az utazást tervezőknek. A NuViagens segítségével az Ultravioleta felhasználói egy praktikus, biztonságos platformon egyszerűen tervezhetik meg az utazásaikat – mindezt a legjobb választás biztonságával és a legjobb árgaranciájával”

– mondta Livia Chanes, a Nubank brazíliai vezérigazgatója.

Az utazási szegmenset célozza a Nubank

A neobank óriás nem először célozza meg az utazási szegmenst. Legutóbb áprilisban, szintén az Ultravioleta részeként Global Accounts névre keresztelt számlát indított. Ezen keresztül az Ultravioleta ügyfelek dollárra és euróra tudják váltani a brazil reáljukat az alkalmazás elhagyása nélkül. Az átváltás költségei a helyi piaci szintekhez képest kedvezőek. A termékben egy eSIM kártya is helyet kapott, amely évente egyszer 30 napra 10 gigabyte adatforgalmat biztosít az előfizetőknek 40 országban. (Hasonló termekkel nemrég a Revolut is jelentkezett Európában.)

A Nubank korábban úgy deklarálta célját, hogy Latin-Amerika legnagyobb pénzügyi intézetévé kíván válni, jelenleg a kontinens ötödik legnagyobb bankja. Ezzel együtt ügyfélbázisának 90 százaléka a hazai brazil piacon van, ahol ügyfélköre már meghaladta Brazília öt legnagyobb bankjának ügyfélbázisát együttesen. Az utazási szegmens azért is kerülhetett fókuszba, hogy segítse a Nubank régiós terjeszkedését, amely elengedhetetlen stratégiai céljainak eléréséhez.

(Forrás: Nubank)

(Címlapkép: Depositphotos)

nubankutazás