Fizetési terminál a Revoluttól

A Revolut új POS terminált vezetett be, melyet elsősorban nagyobb vállalkozások számára fejlesztett. A neobank ezzel tovább erősíti jelenlétét a B2B piacon, az új termék ráadásul remekül illeszkedik a már meglévő üzleti szolgáltatásaikhoz. Egyelőre a terminál csak az Egyesült Királyságban és Írországban érhető el.

Jól időzített termékkel érkezik a Revolut. Épp a karácsonyi és a Black Friday előtti időszakban dobja piacra POS terminálját, melyre bizonyára lesz kereslet a szezonálisan megugró bolti vásárlások miatt is. A fintech 99,9 százalékos elérhetőséget ígért az új termékhez, így a kereskedők zavartalanul bonyolíthatják le tranzakcióikat.

Egyelőre csak a Revolut hazai piacának számító Egyesült Királyságban, illetve Írországban lesz elérhető. A bevezetés idejére jelentős kedvezményt is kínálnak, a terminál jelenleg 129 fontos + ÁFA áron vásárolható meg. Azonban nem is biztos, hogy a termék ára a főszempont a költségeknél, ugyanis a termékkel kifejezetten nagyvállalatokat céloznak. Ennek megfelelően fontosabb lehet a 0,5 százalékos tranzakciós költség és fix 2 pennys díj.

Átfogó fizetési megoldások

Már eddig is volt POS terminálja a Revolutnak, melyet Revolut Reader néven dobtak piacra. A Revolut Reader Magyarországon is elérhető, ráadásul rendkívül kedvező árakkal. Ezzel azonban az egyéni és kisvállalkozásokat célozták. A terminál egyszeri ára 17.990 forint, és nem tartozik hozzá havi előfizetési díj. A tranzakciók után pedig 0,8% + 10 forint díjat számolnak fel. A fintech ezzel igen csak versenyképes kínálatot vitt a piacra. A Revolut Reader közvetlen versenytársai ugyanis jelentősen magasabb költségek mellett érhetőek el. A SumUp például tranzakciónként 1,95%-ot, a MyPos pedig 1,45% + 15 forintot számít fel a belföldi fogyasztói kártyás tranzakciókra. 

A terminál további előnyei közé tartozik, hogy a kereskedők hozzáférnek a Revolut POS szoftveréhez is. A kifejezetten iPadekre szánt alkalmazásban a vállalkozások nyomon követhetnek értékesítési trendeket, ellenőrizhetik készleteiket ezzel elősegítve az adatvezérelt döntéseket

Növekszik a Revolut Business üzletág

Az eszköz bevezetése része a Revolut stratégiájának, amely a B2B szolgáltatásokra helyezi a hangsúlyt, különösen a vendéglátás és kiskereskedelmi ágazatban. Az új POS terminállal a cég olyan konkurensekkel száll szembe, mint a Square, a Dojo és a SumUp. A Revolut ezzel a lépéssel szeretné tovább növelni a Revolut Business divízióját, amely már 500 millió dolláros éves bevételt termel globálisan.

(Forrás: Finextra)
(Címlapkép: Revolut)

fizetésPOSrevoluttermékfejesztésterminál