Felkészül a karácsonyi időszakra a Klarna

Átgondolt időzítéssel, az ünnepekhez közeledve belép a brit ajándékkártya piacra a Klarna. A fintech óriás az Egyesült Államokban vezetett be először ajándékkártyákat alkalmazásába. Most úgy tűnik, az Egyesült Királyság piacán is lát üzleti lehetőségeket.

A Klarna és a Blackhawk Network ajándékkártya szolgáltatóval együttműködésben indítja el alkalmazásába integrált ajándékkártya áruházát az Egyesült Királyságban. A lépéssel a Klarna a 7 milliárd fontos brit ajándékkártya-piacra való belépést jelenti, amely a Gift Card & Voucher Association előrejelzése szerint 2025-re 9 milliárd fontra nőhet.

Az alkalmazásán belül a Gift Card Store-ban a brit vásárlók számos kereskedőtől vásárolhatnak ajándékkártyát. Többek között az Airbnb, a Fortnite, az adidas, az IKEA, a Playstation, a H&M, és az Uber is a hetente bővülő kínálat részét képezi.

Lévén a Klarnáról van szó, az ajándékkártyák megvásárolhatóak egyösszegben, illetve részletfizetéses konstrukcióban. A felhasználók könnyen elküldhetik a kártyákat barátaiknak és családtagjaiknak, személyre szabott megjegyzésekkel és a időzített kézbesítéssel.

A digitális tér mellett a személyes vásárlásra is megfelelő hangsúly került. A Klarna ajándékkártyái vonalkódot tartalmaznak, amely lehetővé teszi a fogyasztók számára a kártyák bolti felhasználását.

Az Egyesült Államokban már bevezetésre került az alkalmazáson belüli ajándékkártya bolt. Az Egyesült Királyságba való belépés a megoldás terjeszkedésének egy fontos állomása minden bizonnyal. A Klarna ugyanis közölte, hogy 2024 végéig további európai piacokra is kíván terjeszkedni.

Mozgalmas időszak a Klarna háza táján

A Klarna titokban tőzsdei kereskedési platformot fejleszt, amely lehetővé tenné a felhasználók számára, hogy részvényeket vásároljanak és adjanak el közvetlenül az alkalmazásban, hasonlóan a Robinhoodhoz. A projekt, amelyet egy belső Slack üzenet szivárogtatott ki, még kezdeti fázisban van, de a cég ambiciózus terveket dédelget.

Eközben a Klarna integrálta BNPL szolgáltatását az Apple Payjel, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy részletfizetési lehetőségeket válasszanak vásárlásaik során. Az új funkciók célja, hogy növeljék a vásárlói kényelmet és a konverziós arányt a kereskedők számára.

A fintech óriás a közelmúltban eladta brit hitelportfólióját is az Elliot Advisors hedge fundnak, hogy csökkentse pénzügyi kockázatait és erősítse likviditását, míg az amerikai és globális terjeszkedésre összpontosít.

(Forrás: Sajtóközlemény)

(Címlapkép: Klarna)

ajándékkártyaajándékokBNPLbritEgyesült KirályságfizetésfizetésekKlarna