Ismeretlen összegért vásárolja fel a JPMorgan a Frank nevű, diákokra összpontosító felületet. Az ügylet egyike annak a számos felvásárlásnak, amelyek a bank új, agresszívabb akvizíciós stratégiájának köszönhetően jöttek létre.
A Frank egy online felület, amelynek segítségével a diákok könnyebben tudnak pénzügyi segélyhez, ösztöndíjakhoz vagy online tanfolyamokhoz jutni. Pontosabban nem kínálnak tényleges pénzügyi segítséget, hanem a jelentkezési folyamatokkal segítik felhasználóikat, egyfajta edukációs szolgáltatás keretében.
Míg a pénzügyi segélyekkel foglalkozó felületek nagy része diákhiteleket kínál, a JPMorgan 2013-ban kilépett a diákhitel piacról. Lakossági banki ügyfeleinek a negyedének van 6-17 éves gyermeke, és a Frank éppen ilyen ügyfeleknek, főleg az alacsony jövedelmű családoknak segít a felsőoktatási tanulmányok finanszírozásában. A felület 2017-es alapítása óta már 6 ezer intézmény 5 millió diákját juttatta pénzügyi segítséghez. A JPMorgan lakossági bankja, a Chase hasonló, fiatal ügyfeleket szeretne kisegíteni és a bankhoz kötni, ezáltal egy számottevő ügyfélbázist bebiztosítva a jövőben.
Forrás: CNBC
Qayum Dániel