A CredoLab többek között bankok, lízingcégek, utazási irodák, és e-commerce vállalatok számára biztosít digitális kockázatértékelési megoldást. A szingapúri startupnak több mint 70 vállalati partnere van, és 22 millió kockázatértékelésen van már túl.
A mesterséges intelligenciára épülő megoldása a cégnek így folyamatosan fejlődik, egyre több paramétert vizsgálva egy kockázatértékelésnél. A CredoLab – megfelelő adatkezelési irányelvek elfogadása után – az ügyfelek böngészési előzményeire és mobiltelefon használati szokásaira alapozza kockázatértékelését, segítségével már több mint 2 milliárd dollár összegű hitel került kihelyezésre.
A fúzió a hazai fintech piacra is hatást gyakorolhat, hiszen a budapesti központtal rendelkező Peak is a GBG-t használja beszállítóként ügyfél azonosítási megoldásához.
Forrás: GBGPLC
Juhász Benedek