Egy nehézségekkel teli évet fog zárni 2023-ban a Revolut. A vállalat továbbra is küzd a banki engedély megszerzéséért az Egyesült Királyságban, az odáig vezető út pedig egyelőre korántsem egyszerű. A nehézségek ellenére a Revolut márka értéke tovább emelkedett.
A Kantar, egy nemzetközi márka-tanácsadó vállalat minden évben közzéteszi az Egyesült Királyság legértékesebb márkáinak rangsorát. Idén a Revolut a 13. helyet foglalja el, két helyet javítva a tavalyi évhez képest. A Kantar szerint a Revolut, mint brand 5,119 milliárd dollárt ér.
Továbbá a friss rangsor szerint a Revolut a harmadik legértékesebb pénzügyi szolgáltató vállalat is, a HSBC és a Barclays mögött. A két banki óriás közül előbbi a második, utóbbi a tizenegyedik helyet foglalja el. A Revolut az egyetlen fintech a top 15-ben.
A felmérés a pénzügyi adatok és a mélyreható, kvalitatív ügyfélkutatás figyelembevételével felméri a fogyasztói hozzáállást a márkák iránt és a velük való kapcsolatukat. A tanulmány egy átfogó pillanatképet ad az Egyesült Királyság legértékesebb márkáinak értékeltségéről.
Nagyszerű munkahely is a Revolut
A fintech ezen a héten „Nagyszerű munkahely” minősítést is szerzett nyolc országban, köztük az Egyesült Királyságban is megkapta ezt a státuszt. A minősítés akkor érkezett, amikor globális létszáma 7500-ra emelkedett, főként az Egyesült Királyságban, Indiában, Portugáliában és Lengyelországban.
A „Get Sh** Done” és a „Never Settle” hozzáállásáról ismert fintech az év elején összeállított egy csapatot a munkahelyi kultúra kezelésére, és bevezette az „értékalapú viselkedéseket”.
(Forrás: Altfi)
(Címlapkép: Depositphotos)