Az EY felméréséből kiderült, hogy azok a magyarok a legnyitottabbak a digitális megoldások iránt, akik gyakran használják az internetet.
Több mint 3000 embert kérdeztek online, Ausztriában, Csehországban, Horvátországban, Magyarországon, Szerbiában, Szlovákiában és Szlovéniában, hogy milyen a hozzáállásuk a pénzügyi, banki és informatikai területekhez.
A felmérésből megmutatkozott, hogy a magyarok többsége (71 %-ka) igyekszik online intézni mindennapi ügyeit.
A magyarok kíváncsiak és várják a technológiai újításokat, annak érdekében, hogy még kényelmesebben intézhessék pénzügyeiket.
Az alternatív online pénzügyi szolgáltatásokkal kapcsolatban kiderült, hogy az emberek nagy többsége nyitott rá és kipróbálna vagy már próbált ilyen megoldást. A felmérés egyértelműen rámutat, hogy a bankoknak mindenképp érdemes reagálniuk az igényre, hogy tovább tudják növelni ügyfeleik számát- a bankok ügyfélszerzéssel kapcsolatos kihívásáról Suppan Márton beszél bővebben a Fintech Világa adásában.
A magyarok többsége ezenkívül, szívesen követné nyomon különböző pénzintézeteknél vezetett bankszámláinak egyenlegét egyetlen alkalmazáson keresztül.
Forrás: MTI