A Montreal központú Mylo fintech vállalat profilja, hogy a vásárlási értéket felkerekítve minden alkalommal félretesz bizonyos összeget a felhasználó megtakarítási számlájára, amelyen a felgyűlt összeg a választott csomag függvényében kamatozik. A 2017 júliusi indulás óta már több, mint 450.000 kanadai használja az applikáció automatizált megtakarítási és befektetési szolgáltatását.

Prémium megoldásuk 3 dolláros havidíjért cserébe érhető el, melyért az alap funkciókon túl pénzvisszatérítési (cashback) lehetőség is van, ráadásul olyan, a fiatal generációk számára is vonzó szolgáltatóknál, mint például a Netflix vagy a Foodora. A vállalat a jelenlegi befektetési kört új termékvariációk fejlesztésére, toborzásra és nemzetközi terjeszkedésre kívánja fordítani.

Forrás: https://www.finextra.com/newsarticle/34724/canadian-banks-invest-in-spare-change-app-mylo/retail

László Soma