Megérkezett a Monzo Web vészhelyzetek esetére

A Monzo digitális bank elindította mobiltelefonos alkalmazásának lite webes felületét, amelyet olyan vészhelyzetek esetére terveztek, ha valaki elveszíti a telefonját vagy a hozzáférését a mobiltárcájához.

Korábban, mint a legtöbb más digitális bank esetében, a felhasználók csak a Monzo alkalmazáson keresztül tudták kezelni fiókjukat mobiltelefonjukon.

Amikor három éve megkezdtük Monzo építését, egy olyan bankot akartunk építeni, amely az okostelefonokon él.” – mondta Francisco Carvalho Araujo, a Monzo termékmenedzsere.
Az app-alapú bankok egyik nagyszerű jellemzője az a kontroll, amit a felhasználó ad. Fiókját teljes egészében az alkalmazáson belül kezelheti, függetlenül attól, hogy PIN-emlékeztetőt szeretne-e kérni, folyószámlahitelt nyitni, vagy ügyfélszolgálati segítséget szeretne kérni, nincs szükség arra, hogy egy bankfiókban várjon vagy percekig tartsa a vonalat. És most, ha bárki elhagyná a telefonját vagy wallet hozzáférését, a Monzo Weben minden a szükséges lépést meg tud tenni annak érdekében, hogy minél gyorsabban vissza tudjon térni normális helyzetbe.

A webes felület lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy biztonságosan jelentkezzenek be, hogy megtekinthessék az utolsó 50 tranzakciót, és akár befagyasszák a betéti kártyájukat.

A Monzo néhány napja felkerült az idei 50 legjobb európai fintech startup listájára, mintegy 1800 jelölt közül.

Forrás: Monzo blog

Szilágyi Viktória