Lehullt a lepel: Megérkezett a Cherrisk

Végre kiderült, hogy mi rejtőzik a hetek óta erősen támogatott marketingkampány mögött, melyről csak annyit tudtunk, hogy “Naná, hogy azonnal fizet, Naná, hogy olcsó…”:

Az Uniqa hivatalosan is bemutatta új generációs biztosítási modelljét, a Cherrisk-et. Az inkubátorprogramból származó Cherrisk-be az Uniqa anyavállalata nem kevesebb mint 4 millió eurót invesztált. Az insurtech megoldásnak köszönhetően az Uniqa ígérete alapján a lakás-, casco-, baleset- és utasbiztosítások néhány adat segítségével mobilon és számítógépen percek alatt megköthetők, ami azonban még vonzóbb: a biztosító szerint a kárrendezés sem vesz igénybe ennél több időt.
A Cherrisk ötletgazdái természetesen a kérdéses esetekre is gondoltak: ilyen esetben videóhívás segítségével zárnák le a kárrendezési folyamatot, a károsult lehető legnagyobb kényelemre törekedve ezzel.

A rendszer ezen felül is egyedülálló megoldásokkal lett kiegészítve: a Cherrisk egy interkatív edukációs folyamaton keresztül tanítja a felhasználóit vagyontárgyaik védelmével kapcsolatban. Azon felhasználók pedig, akik a folyamat során játékos formában begyűjtik az edukációs anyag rejtette virtuális cseresznyéket, képesek csökkenteni biztosításuk díját vagy éppen hozzájárulhatnak olyan projektekhez, melyek környezetük biztonságát növelik.

A rendszeren 2016 óta dolgoznak a fejlesztők, mely így 4 évvel az első ötlet megszületése óta most jelentősen átrendezheti a biztosítói piacon egyre gyakoribb insurtech termékek palettáját. A magyarországi Uniqa szerint a rendszer sikere stratégiai jelentőséggel bír, az anyavállalat ugyanis készen áll a régió és Európa többi országába is bevezetni azt.

Reményik Áron