Mesterséges intelligencia a banki ügyfélszolgálati folyamatokban

A Flaist frissen piacra dobott mesterséges intelligencia alapú megoldása új szintre emeli az ügyfélszolgálati folyamatokat. Az EVA (Extensible Virtual Assistant) elsősorban bankok és más pénzügyi intézmények ügyfélszolgálatainak munkáját segíti. A személyre szabott virtuális asszisztens több nyelven kommunikál az ügyfelekkel, felismeri és alkalmazza azok akcentusát, teljes telefonos kommunikációs folyamatokat bonyolít le, sőt képes egyszerűbb problémák megoldására is.

A cég felhő alapú mesterséges intelligencia platformjára épített szolgáltatás integrálható a különböző banki mobilappokba, illetve összekapcsolható a Facebook Messengerrel, WhatsApp-pal és SMS kommunikációs csatornával is. Ezt követően személyre szabott tanácsadásra és kisebb jellegű hiteligénylések lebonyolítására is képes a klasszikus ügyfélszolgálati tevékenység mellett.

Krish Gopalan, a Flaist vezérigazgatójának elmondása szerint, az EVA segít az ügyfélélmény növelésben, megoldásuk felismeri a különböző nyelveket, az ékezeteket és a dialektusokat, így képes egy emberi kommunikációhoz hasonló beszélgetés lebonyolítására.

A Flaist célja hogy mesterséges intelligenciájuk alkalmazásával felgyorsítsák a digitalizációs folyamatokat, ezzel megkönnyítve a pénzintézetek és az ügyfelek életét.

Forrás: Ibsintelligence

Lauri Sonia