Cigna válaszol, Alexa tolmácsol

A múlt héten a Cigna egészségügyi óriásvállalat bejelentette legújabb szolgáltatását a “Cigna válaszai”-t, melyet Alexa, az Amazon hangvezérelt asszisztense nyújt és mindenki számára elérhető és letölthető, nem csak a biztosítótársaság ügyfeleinek. A Cigna által végzett felmérés alapján az emberek többsége nem volt tisztában az egészségügyi biztosítási fogalmakkal és nem értette pontosan, hogy a biztosítása milyen esetekben vehető igénybe és mire használható fel. A Cigna célja a szolgáltatás bevezetésével, hogy segítsen jobban megérteni a biztosítási alapfogalmakat, ismertesse a szereplőket, az egészségbiztosítási szolgáltatás által nyújtott előnyöket, valamint lehetőségeket.

Egy újabb digitális csatorna született, melyen keresztül a vállalatok közvetlenül kapcsolatba léphetnek ügyfeleikkel, akik bármikor a nap folyamán párbeszédbe elegyedhetnek a mesterséges intelligencia által vezérelt segítőkész Alexával. Tiszta science fiction az otthonunkban.

Forrás

Dr.Juhász Dorottya Magdolna