Az ügyfélélményé a főszerep a Budapest Bank megújult mobilapplikációjában

A Budapest Bank friss közleményéből kiderül, hogy a bank új mobilapplikációjában a modern külső mellett az alkalmazás felépítése is megváltozott, annak érdekében, hogy minél inkább a felhasználók igényeire lehessen szabni. Az új verzió emellett fejleszthető, mivel lehetőséget kínál további új funkciók bevezetésére is.

A fejlesztésen dolgozó csapat kiemelt figyelmet fordított arra, hogy az új felépítés és kinézet minél inkább megfeleljen a valós felhasználói igényeknek. Hosszasan elemezték az ügyfelek mobilapp használati szokásait, különböző profilokat hoztak létre és piackutatást is végeztek.

A legnagyobb kihívást az jelentette, hogy hogyan lehet sokrétű banki szolgáltatásokat és funkciókat elhelyezni egy alkalmazásban, téve mindezt felhasználóbarát módon.

Az applikációkkal kapcsolatos design trendekről, a FintechVilága rádióműsor egy korábbi adásában Juhász Róbert, a Budapest Banktól már beszélt bővebben. Az adást itt hallgathatja vissza.

Forrás: BudapestBank

 

Bodanitz Bora