A Worldpay drónokkal és okos lábtörlőkkel oldaná meg a csomagkézbesítést

A Worldpay új irányból közelíti meg az online vásárlásokat követő téves kézbesítések problémáját az Egyesült Királyságban. A legfrissebb adatok szerint tavaly az online vásárolt termékek esetében a vásárlók csaknem 21%-a panaszkodott arra, hogy rossz címre vagy egyáltalán nem kapták meg a megvásárolt terméket. A Worldpay most egy olyan technológiát tesztel, melynél a vásárló egy lábtörlő fomájú drónpaddel várná a háza elé érkező kézbesítő-drónt. A drón a leszálláskor automatikusan elvégezné az azonosítást és amennyiben az sikeres, csak abban az esetben hagyná ott a küldeményt.

Reméljük belátható időn belül szemtanúi lehetünk majd annak, amikor egy drón épp leszáll a lábtörlőnkre és örömmel konstatálja, hogy jó helyen van.

Reményik Áron

Forrás: Finextra