A hirdetésblokkoló böngésző saját hirdetésein tesztel

Megkezdték a Brave reklámtechnikai fejlesztésének tesztelését. A Brave egy olyan böngésző, amely blokkolja a hagyományos online hirdetéseket, az internetről érkező adatvédelmet veszélyeztető trackereket.

A Brave speciális tesztelése során mintegy 250 előrecsomagolt hirdetést jelenítenek meg azoknak, akik a korábbi hozzáférésű szoftverekről regisztráltak. – tudtuk meg a startup alapítójától, – Brendan Eich-től – aki korábban a Firefox vezetője volt.

A legfontosabb változás az lesz, hogy a böngésző ugyanúgy megfigyeli a felhasználók internetes érdeklődését, de nem osztja meg ezeket az információkat a böngészőn kívül. Ezzel szemben a mai hirdetési vállalatok nyomon követnek minket a teljes neten egyik webhelyről a másikra, kialakítva ezzel egy viselkedési profilt. Eddig is léteztek már olyan bővítmények, amelyek blokkolják a hirdetéseket és az online viselkedés követését, de a Brave segített felgyorsítani a technológia terjedését.

Az új böngésző további előnyeit itt olvashatod el.

Forrás: CNET