Crowdfunding kampánnyal indít a dabbl, az első app-only részvényvásárlási platform

A dabbl, az Egyesült Királyság első, kizárólag applikáción elérhető részvényvásárlási szolgáltatása és egyértelműen a fiatalabb befektetők körében örvend népszerűségnek. Mindössze két hónappal ezelőtt indították el az alkalmazást azzal a céllal, hogy egyenes és költséghatékony lehetőséget biztosítson a részvények vásárlásához és eladásához.

Mark Ackred, a dabbl társalapítója és ügyvezető igazgatója elmondta: “Az alkalmazáson véghezvitt összes kereskedelmi tranzakció több mint 40% -át 35 évesek vagy annál fiatalabbak végezték. Számítottunk arra, hogy egy ilyen jellegű alkalmazás a millenniumi generációtól kap majd figyelmet, pedig a célcsoport nagy része azt nyilatkozta, hogy nem tervez ilyen jellegű befektetéseket. Most egyértelműen találtak egy nyerő kombinációt.”

A dabbl ez év elején végzett kutatásai azt mutatták, hogy a millennium generáció 96 százaléka kizárta a befektetési portfólió építését, a komplexitás és azon elképzelésük alapján, hogy ez csak a pénzügyi elit számára fenntartott lehetőség. A dabbl viszont a részvények megvásárlását olyan egyszerűvé teszi, mint egy selfie készítése, miközben az éves 20 £ összegű díj három kereskedelmi tranzakciót tesz lehetővé havonta, ami így megfizethetővé és elérhetővé teszi bárki számára a kis összegek befektetését is. A jövő hónapban a dabbl crowdfunding kampányt indít az új termékei fejlesztés és további marketing támogatása érdekében.

Forrás: Finextra

Mi az a crowdfunding? Videónkat itt nézheted meg.

Szilágyi Viktória