“Egyedülálló felhasználói élményt nyújtunk” – mondja az Orange Bank, Franciaország első számú mobil bankja, miután az IMB Watson által szolgáltatott Djingo-t, vagyis virtuális tanácsadókat használ az ügyfélélmény növelése érdekében. Franciaországban az Orange volt az első mobil bank, amely mesterséges intelligencia (AI) technológián alapuló ügyfélkapcsolati modellt alkalmazott.

Az Orange Bank, egy új mobil bank, amelyet az Orange telekommunikációs szolgáltató alapított tavaly és mára mintegy 100 000 ügyféllel rendelkezik. Az ügyfelek kapcsolatba léphetnek a Djingo-val, amely válaszol a kérdéseikre, valamint olyan feladatokat hajthatnak végre, mint például a kártya blokkolása annak elvesztése esetén, vagy a kártya feloldása.

“A mobil banki szolgáltatások előnyt élveznek a franciák számára a bankjukkal való interakcióban ” – mondja Orange Bank.

A kutatás szerint háromból két ügyfelük (63%) letöltötte a bank alkalmazását a mobiljára, és csaknem minden második (47%) hetente legalább egyszer használja is azt. A Djingo 7-24-ben elérhető az ügyfelek számára. Az eddigi adatok szerint minden héten közel 24 ezer beszélgetést folytat a Djingo, és a beszélgetések közel 20%-a a hagyományos munkaidőn kívül zajlik. A beszélgetéseket az Orange Bank és az IBM szakemberei folyamatosan elemzik, hogy javítsák a virtuális tanácsadók ismereteit.

Jean-Philippe Desbiolles, az IBM Cognitive Solutions France alelnöke szerint a Djingo a természetes nyelven feltett kérdések több mint 85% -át érti.

Forrás

Az Orange bankról tanulmányunkban is írtunk.

Szilágyi Viktória